WruzZ isimli üyenin son içerikleri

  1. WruzZ

    Yardım Yeni Aldıgım Pcde Anakarttaki 2 Isık Yanıyor Kırmızı ve Turuncu/Sarı Olam

    İkisinide denedim olmuyor 1781777081 Ekran kartını ben montajladım kule tipi montajlıydı ama 1 demiri çıkıktı incehesaptan aldım 1781777125 Yani bu dediğin şeyleri yapacak çok bilgi yok elimizde patlar falan diye ondan ince hesabın yerine götürücem bi sıkıntıya girmemek için
  2. WruzZ

    Yardım Yeni Aldıgım Pcde Anakarttaki 2 Isık Yanıyor Kırmızı ve Turuncu/Sarı Olam

    Pc montajlı olarak istedim pcnin içini açtıgımda kule tipi soğutucuyu tutan 2 demirden biri çıkıp anakarttın ekran kartı girişinin oraya düşmüş ve 1781763803 ve kuletipi fanı rame temas ediyordu kargo ile gelirken baya temas edip bozmuş olabilir bilemiyorum
  3. WruzZ

    Yardım Yeni Aldıgım Pcde Anakarttaki 2 Isık Yanıyor Kırmızı ve Turuncu/Sarı Olam

    Bilmiyorum kule tipi fan geldi bir tane tutan demir anakarta düşmüştü çıkmıştı bildiğin 1781763517 Belki bozdu ise o bozmuş olabilir çünkü rame temas ediyordu
  4. WruzZ

    Yardım Yeni Aldıgım Pcde Anakarttaki 2 Isık Yanıyor Kırmızı ve Turuncu/Sarı Olam

    Ekran hiç gelmiyor tüm ram slotlarını denedim etki etmedi
  5. WruzZ

    Yardım Yeni Aldıgım Pcde Anakarttaki 2 Isık Yanıyor Kırmızı ve Turuncu/Sarı Olam

    Varda kral anlamadım olan Hersey takılı anlamadım yarın biryere götürücem
  6. WruzZ

    Yardım Yeni Aldıgım Pcde Anakarttaki 2 Isık Yanıyor Kırmızı ve Turuncu/Sarı Olam

    hala kırmızı sarı yanıyor
  7. WruzZ

    Yardım Yeni Aldıgım Pcde Anakarttaki 2 Isık Yanıyor Kırmızı ve Turuncu/Sarı Olam

    Başka yere takdım şimdi 15dk bekleyecegim ekrana gelmiyor diye çok kapa aç yaptım şimdi bi tam bekleyeyim
  8. WruzZ

    Yardım Yeni Aldıgım Pcde Anakarttaki 2 Isık Yanıyor Kırmızı ve Turuncu/Sarı Olam

    Merhaba bugün yeni pc elime ulaştı ekran kartını taktım ama ekrana hem görüntü vermiyor hemde anakartta su 2 ısık yanıyor yanlarında cpu dram yazıyor tüm sistemdeki Herseyin fanı dönüyor anakart msi pro b650m-b İslemci r7 7800x3d
  9. WruzZ

    Pc Alacağım Yardıma İhtiyacım Var

    Kanka tektek toplayınca daha pahalıya gelmiyor mu bide öyle indirim o kadar kovalayacak vaktim olmuyor çalışıyorum ondan dolayı
  10. WruzZ

    Pc Alacağım Yardıma İhtiyacım Var

    Merhabalar öncelikle https://www.incehesap.com/majesty-bronz-oem-paket-fiyati-43300/ böyle 5070 Ryzen 7 7800x3d Li bi bilgisayar alıcam yakın tarihte karne indirimleri gelecek sizce karne indirimlerinde böyle bir pcnin indirime girme ihtimali var mı ve indirim ne kadar olur . İncehesapta bu pc...
Geri
Top