Hocam yanlış anlamayın ama bu forumdaki PSU fetişizmini asla anlayamayacağım. Adama 750W'a sınırda kalır demişsiniz 4090 toplamış gibi, oldu olacak 1200W önerseydiniz. Altı üstü 300W, transient spikeları 450leri anca gören bir ekran kartı alıyor. Söylediği işlemcinin 100W TDPsi yok ancak hadi...
https://www.incehesap.com/lexar-ares-rgb-32gb-2x16gb-6400mhz-cl30-ddr5-gaming-ram-fiyati-87258/
Kaça düşeceğini tahmin ediyorsunuz? Önceki indirimlerde çok da düşmemiş sanırım