Öncelikle yorumunuz için teşekkür ederim hocam. Kenar kısımları tam düz şekilde olduğu için öyle görünüyor olabilir. Kenarları yumuşatırsam güzel bir görüntü ortaya çıkacaktır.
Merhaba hocalarım. 2 günlük bir modellemenin ardından Veaperaon isminde yeni bir silah modeli tasarladım. Sizce nasıl görünüyor? Geri bildirimlerinizi bekliyorum.
Merhaba hocalarım. Daha önce paylaştığım Pherantom adlı sci-fi silah için düzenlemeler yaptım ve son halini sizlerle paylaşıyorum. Sizce son hali nasıl görünüyor? Geri bildirimlerinizi bekliyorum. Ayrıca silahın kullanımı, ateş etme gücü, animasyonlar vb. gösteren kısa bir video da paylaşacağım.
Hocam biraz daha zaman var. 1 sene önce "Birkaç aya biter" diye düşünüyordum, tabii o zamanlar proje kısa süreliydi. Sonradan projeye daha da yoğunlaştım ve konsept çoğaldı. Henüz bitmedi ama biteceği zaman buradan haber vereceğim. Gelişmeleri de paylaşacağım.
Hocam paylaştığım görüntü modelin tam hali ama küçük detaylar olmadan. Modelin köşelerine yumuşatma ayarı yapacağım, materyallerine biraz daha detay ekleyeceğim. Oyunu mobil için yayınlamayı düşünüyorum. Proje tahmini 2027 yılının yazı veya son aylarına doğru biter (kesin tarih değil ama şu anki...
Merhaba hocalarım. Uzun zamandır bir şey paylaşamadım, en son geliştirdiğim silah modeli biraz uğraştırdı beni 🫠 Pherantom adında bir sci-fi türünde silah. Bir tür ışın silahı. Silahın orta kısmında bulunan mavi cam kısmında particle system bulunacak, şu anlık model aşamasında olduğundan...