Yok cyclone 2yi
1781648211
ZD Gaming O+ Excellence Oyun Kolu https://share.google/rD6tPwbevwdqSHDHt
Peki bu model nasıl YouTube incelemesine baktım güzel cihaz diyorlar
Şimdi anladığım kadarıyla aile evinde kalacaksın hangi pc sana daha iyi olur onu bilemem ama sana şunu söyleyebilirim prize bağlı kalmamak çok güzel bir şey ben yıllardır windows laptop kullandım bu sene macbook'a geçtim şarj olayı çok iyi çok güzel bir ayrıcalık ve çok hafif olduğu içinde her...
Reis dolapta baktım 3k ya yurt dışı malı satıyor birisi az kullanmış sağlam kutusu filan var ne diyorsun 2.5k ya filan anlaşırsam alayım mı yoksa stok gelmesini bekleyip 3k civarına mi alayım
Şuan 4800e satılıyor pazaramada bu fiyatlar 1 2 haftadır böyle yaa şuan yurttayım temmuzda eve geçicem sence o zamana kadar stok gelirmi şuan karne indirimleri var sence beklemek mantıklı olurmu
1781644548
Haziranın başında 3800 civarındaymış sonra bi fırlamış akakçeden şimdi baktım
https://www.gaming.gen.tr/urun/671750/gulikit-kk3-max-white-smartrigger-hall-effect-destekli-kablosuz-gamepad-ns39/?pao_key=ad7bb545911315d5bcd699095fb789da&pao_edit=1
Gamepad bu arkadaşlar
1780827481
Ps5 kolu veya xbox kolu Almayı düşünmüyorum hall effeckt sıkıntısı var diye siz ne diyorsunuz
Merhaba arkadaşlar hikayeli oyun oynamak için gamepad arıyorum. Bütçem maks 4k 5k lara çıkabilirim ama fiyat bandında güzel gamepadler vardır.
Kendim baktım YouTube dan tavsiye videosu çeken varmı diye Özgür Eroğlu çekmiş ama çoğunun stoğu yok kafam karıştı şuan aklımda Gulikit KK3 MAX var...
Merhaba arkadaşlar işlemcim için kule tipi soğutucu arıyorum şuan stok fan var ve ben geçici olarak bir kule tipi arıyorum sonraki aylarda sıvı soğutmaya geçicem bana önerebilceğiniz soğutucu varmı. maks 2k verebilirim uygun bir şey olursa iyi olur