Arkadaşlar öncelikle merhabalar iki klavye arasında kaldım atk mouse kulladığımdan dolayı ve sesinden dolayı rs7 düşünüyorum ama şeffaf keycaps olduğundan dolayı ışıklarını açınca tuşları göremiyeceğimi ve kötü duracağını düşünüyorum ayrıca multi medya tuşu yok ve fiyat olarak biraz zorluyor...
Evet çok güzel bir klavye ama fiyatları daha uygun bir şey ariyorum 3000tl gibi bir bütçem var ayrıca böyle şeffaf keycapleri çok sevmiyorum yinede değerli önerin için teşekkür ederim
Öncelikle iyi forumlar wraith w75 almayı düşünüyorum ama fiyatı bir tık pahalı geliyor ve acikcasi fiyatına değermi bilemiyorum kullanan varsa kendi görüşlerini anlatabilir mi ve bu klavyenin yerine önerebileceğiniz farklı ama aynı özelliklere sahip klavyeler var mı şimdiden teşekkürler.
öncelikle selamlar https://www.tebilon.com/amd-7500f-msi-geforce-rtx-5060-ti-16g-shadow-2x-oc-plus-16gb-msi-a620-16gb-ddr5-500gb-ssd/ buradaki gibi bir kasa almayı düşünüyorum önerilerinizi almak istedim daha iyi uygun fiyatlı önerilere açığım