Perşembe günü aldım pazartesi geldi sistem genel olarak güzel. 2k monitör ile kullanıyorum. Ben ilk baktığımda indirim bitmişti 34 k civarıydı sonra ürün stokgu bitti aradan bir kaç gün geçtikten sonra 30 k Dan stok açtı aldım geçen hafta Perşembe günü. Ben ilk sistemi gördüğümde 34 idi birkaç...
2-3 hafta önce kampanyali 30 geldi sonra kampanya bitince 34 lere çıktı Perşembe günü yine 30 a indi o zaman aldım daha yeni geldi iyi gozuyor oyun testlerini yarın yapacağım varsa sorun sorabilirsin
Almadiysa 30 k tekrardan stokta arc kasa halkbankli değilsen halkbankli olup parwfly ksrt alırsan 5 k puan veriyor ve vade farksız 6 taksit ben bu şekilde aldım öneririm
Beyler stok bitmişti birden stok açınca parafla6 taksit aldım 30 k ya upgrade yapmadan iyi mi yaptım sizce?
https://www.itopya.com/da-arc-intel-core-ultra-5-225f-intel-arc-b580-12gb-16gb-ddr5-500gb-nvme-m2-ssd-oem-paket_h33442