Destek alıcam ama bu sene olmadi seneye iyice salarsam diye korkuyorum en azindan okulla toparliyorduk bu sene tamamen tek başıma olucam o biraz gerdi beni
Sıralamalar açıklanınca bir bakicam belki giderim ama gitmessem menzuna kalirsam denemelerine gideceğim zaten ben aileme bunu nasil aciklayacagim onu düşünüyorum ablam tıpı ilk senede kazandi ve bendende 70-80 k bekliyorlar
Arkadaşlar sene başından beri az buz çalıştım bu sene tahmini 150 k gelecek sayısal bilgisayar mühendisliği istiyordum sizce yazip gitmeli miyim yoksa menzuna mi birakmaliyim menzuna kalan arkadaşlarım şimdiden çalışmaya basladi bile benim içim içimi yiyor yapmalıyım bir Fikri olan yazarsa sevinirim