2020. ben aytde sadece felsefe ve edebiyattan yanlıs yapacagımı dusunuyorum dun ayt edebiyat denemesi cozdum 14 dogru geldi yıllarca edebiyata bakmamama ragmen.
Esenlikler, bugünden önce YKS dil icin çalışıyordum. Ama yetişemeyecegimi düşünmeye başladım ve sözelim de hep çok iyiydi. Sözele de girme kararı verdim. TYT netim 25-30 arası Türkçe, 14-17 arası sosyal ve 5 fen. AYT de ise edebiyat ve felsefe grubu hariç fulleyeceğimi düşunüyorum. Çünkü genelde...