İtopya da ki sistem 34 k olmuştu alacaktım Dedim belki Abdullah abinin yayınlayacakların da da o fiyat bandında birşeyler olur fakat baktık bütçeyi çok aşıyor, itopyada ki ni alalım dedik 42 k ya yükselmiş bu nasıl bir fiyat politikası hocam sistemsiz kaldık yine.