yusufkay isimli üyenin son içerikleri

  1. Y

    2.El Ekran Kartı Satan Varsa Alırım Acil Ekran Kartı Lazım

    rx550 bana yaramaz hocam
  2. Y

    2.El Ekran Kartı Satan Varsa Alırım Acil Ekran Kartı Lazım

    gtx 1060 3 de olabilir
  3. Y

    2.El Ekran Kartı Satan Varsa Alırım Acil Ekran Kartı Lazım

    rx570 4gb, gtx 1050 ti 4gb, gtx970 4gb, gtx1650 4gb 1500-2000 TL'ye satan varsa alırım sahibinden param güvendeyle öğrenciyim acil ekran kartı lazım
  4. Y

    🔥İndirim Logitech G G102 Kablolu Oyuncu Mouse, 8.000 Dpı, 6 Programlanabilir Tuş, Beyaz

    Asus rog gladius 3 core 2400 den 1000 TL'ye düşmüş bence bu fırsatı kaçırmayın itopyada
  5. Y

    Öneri Asus Rog Gladıus Iıı Core Mouse

    Bence alınır bende almayı düşünüyorum
  6. Y

    Asus Rog Gladius 3 Core 1000 TL'ye Düşmüş Alınır mı

    İtopyada Asus rog gladius 3 core 2400 sen 1000 TL'ye düşmüş alınır mı
  7. Y

    Işlemci Düşük Sıcaklıkta Kendisini Kısıyor 1.6ghz Kitliyor

    long duration power limit 0 long duration maintained 0 short duration power limit 0 mış hepsi en üstteki 80 yaptım ortadaki 28 yaptım en alttakinide 80 yaptım şuan biraz daha iyi 77 78 dereceleri görünce kendisini kısıyor şuan
  8. Y

    Işlemci Düşük Sıcaklıkta Kendisini Kısıyor 1.6ghz Kitliyor

    hocam işlemci 80 81 dereceyi bile görüyor ama sorun yok sadece ekran kartını takınca çok yavaş açılıyor pc asus strix gtx 960 2gb videosunuda atacam bakın videoya 1781266332 bide bu foxconnda 3 pinli fanla test yaptım sorun yok turboxtaki stok fan turboxta 73 74 derece görüyor foxconnda 3 pinli...
  9. Y

    Işlemci Düşük Sıcaklıkta Kendisini Kısıyor 1.6ghz Kitliyor

    Hadır o bozulan anakartın aynısını almıştım geldi test edecem birazdan tüm parçaları takıp ve 3 pinli fan takacam testi yaptığım Intel stok fandı
  10. Y

    Işlemci Düşük Sıcaklıkta Kendisini Kısıyor 1.6ghz Kitliyor

    Bununla alakası yok hocam turbox anakarta geçince böyle oldu önceki anakartta sorunsuzdu 85 derecede GTA 5 oynuyordum sorun çıkmıyordu
  11. Y

    Işlemci Düşük Sıcaklıkta Kendisini Kısıyor 1.6ghz Kitliyor

    i7 2600 var i5 2400 de de aynı sorun vardı turbox b75 anakart var 74 derece olunca kendisini kısıyor vrm kısmına fanda taktım aynı değişen bir şey yok gta 5 videosuda var
  12. Y

    İ7 2600 İşlemci 73 Derece Olunca Kendini Kısıyor

    Hangisidir ben göremedim
  13. Y

    İ7 2600 İşlemci 73 Derece Olunca Kendini Kısıyor

    Gd900 diye bi tane macun var bu da iyi mi
  14. Y

    İ7 2600 İşlemci 73 Derece Olunca Kendini Kısıyor

    Bende bu anakarttan önce foxconn h61 mxlk vardı onda işlemci 85 dereceye de çıkıyordu böyle sorun olmuyordu 1781020746 Hangi termal macunu önerirsiniz hutixi markaydı yanlış değilsem 300 TL bütçe var önerebilir misiniz
  15. Y

    İ7 2600 İşlemci 73 Derece Olunca Kendini Kısıyor

    Termal macun yeni değiştirdim ama aynı
Geri
Top