zalfo430 isimli üyenin son içerikleri

  1. Z

    Gta 6 Tahmini Sistem Toplama

    Ps5 pro alabilirim ama donanımsal bakınca düz ps5 ile arasında çok fark 1782482264 Çok fark yokmuş gereksiz para vermekte istemem proya eğer fark yoksa ve monitör 1080p 4k boşa gider gibi
  2. Z

    Gta 6 Tahmini Sistem Toplama

    Gta 6 için sistem toplamayı düşünüyorum seneye ryzen 5 7500f 3080 ti nasıl
  3. Z

    Yardım Bufferbloat testinde A+ aliyorum ama Low Latency Gaming kısmında ünlem var

    Tt kullanıyorum 75mbps paket 5-6 cihaz bağlı ethernet kablosu ile bağlanıyorum lol eu 38 ms cs 45 ms. Modem keenetic.
  4. Z

    Işlemci Düşük Sıcaklıkta Kendisini Kısıyor 1.6ghz Kitliyor

    Gta 5 eski bi oyun gibi gözüksede sürekli güncelleme geliyor o işlemcinin ısınması normal
  5. Z

    Dfs Bilgisayar İşlemciyi Bu Şekilde Göndermiş

    Vay ** nasıl bi his bu işlemcileri kullanmak?
  6. Z

    Windows 10 Silinen Dosya Geri Getirilebilir mi?

    Yanlışlık gerekli olan 6*7 tane videoyu sildim boyutları küçük en fazla 2mb. Geri getirebilir mi bir şekilde bilen var mı önemli.
  7. Z

    Öneri Samsungdan iPhone 8'e Geçilir mi?

    8 yerine se2 al baya yeterli bir telefon 1 yıldır kullanıyorum pili iyi olanı al
  8. Z

    Obs Mikrofon Cızırtı Sorunu

    OBS'de hiç ses olmamasına rağmen mic/aux yeri çalışıyor ve arkada cızırtı yapıyor. Kulaklığım Logitech g335 kablolu modeli. Başka kulaklıkla denedim o zaman bu sorunu yapmıyor ama o denediğim kulaklıkta eski bir kulaklık. G335'i alalı 3hafta oluyor problem nedir sizce her şeyi denedim ama sorun...
  9. Z

    🔥İndirim Secuzi Marka Gamepad,Mouse, Klavye İndirimi (%32)

    gamepad forza horizon 6 için iyi mi ölü bölge var mı triggerlarda?
  10. Z

    Forza 6 çıkış fiyatı ne kadar olur ?

    Erkenden almak mantıklı yani ?
  11. Z

    Razer kraken x lite 1300 TL

    Alma bütçe artır daha iyisini al en kötü havitin kulaklıklara bak.
  12. Z

    Forza 6 çıkış fiyatı ne kadar olur ?

    Şuan 48 dolar ön sipariş tam çıkışında fiyat artar mı azalır mı?
  13. Z

    4 yıllık açık öğretim bölümü kazanmak kolay mı?

    3. Senesindeyim bende yanlış yazmışım. 4. senede staj var ondan dolayı şimdiden yapmam lazım diye düşünüyorum.
Geri
Top