ZEO. isimli üyenin son içerikleri

  1. ZEO.

    İşinden Ayrılıp Pişman Olan Oldu Mu ?

    Doğru düzgün ücret vermeyip bide ekstra iş yüklemek bizim ülkede iş verene farz olmuş 1780840406 12 sene hiç sıkılmadınız mı sürekli aynı yere gitmek 😂
  2. ZEO.

    İşinden Ayrılıp Pişman Olan Oldu Mu ?

    İş neydi hocam fabrika mı ? 1780773621 Tercih tabii inşallah karşınıza daha iyi işler çıkar
  3. ZEO.

    İşinden Ayrılıp Pişman Olan Oldu Mu ?

    Herkese merhaba sadece meraktan sohbet olsun diye açtım Hiç işinden ayrılıp pişman olan oldu mu mesela bir işe girdiniz 1-2 hafta sonra bıraktınız ve sonrasında pişman oldunuz mu ?
  4. ZEO.

    İş Bankası 6-12 Ay Ücretsiz Amazon Prime Üyeliği

    herhangi bir kampanya bulunamamıştır diyor ama bende mi sıkıntı var acaba ?
  5. ZEO.

    R25 Almayı Düşünüyom Fikrimi Değiştirecek Varmı

    almadan önce sahibi sıfır bridgestone battlax takmış bende değiştirmedim
  6. ZEO.

    R25 Almayı Düşünüyom Fikrimi Değiştirecek Varmı

    ehliyetin varsa üste 200 daha koy zx6r alırsın arada uçurum fark var 1 sene önce 2013 kasa almıştım 34bindeyken 36.5 civarı sattım güzel karla birlikte neticede japon kafan rahat olur
  7. ZEO.

    R25 Almayı Düşünüyom Fikrimi Değiştirecek Varmı

    r25 güzel motor ondan yana sıkıntı yok. Fakat 250cc motora 450bin vermek sana mantıklı geliyor mu ?
  8. ZEO.

    🔥İndirim Bosch 46 Parça Cırcır Tornavida Seti - 537 TL

    premium olmayanlar için amazonda zaten 510TL
  9. ZEO.

    🔥İndirim GETİR 1 ALANA 1 BEDAVA ( STOKLU )

    bana kargo bile gelmiyor
  10. ZEO.

    Hiç Arkdasaım Yok Tek Basıma Oyunyorum?

    eğlenceli zamanlardı işten gelip yatana kadar rol yapardık ama ne düzgün sunucular kaldı ne de adam gibi rol yapanlar :) çoluk çocuğu sunuculara alıp racon kestikleri gün bırakmak lazım artık dedim :kekw:
  11. ZEO.

    Hiç Arkdasaım Yok Tek Basıma Oyunyorum?

    biri daha yazmış fivem gir diye genel rol terimlerini ezberle zaten gerisini getirirsin dc sunucularında fena goy goy dönüyor mutlaka arkadaş edinirsin
  12. ZEO.

    Üç büyüklere talimat gelmiş

    ne alaka kardeş takım orasını anlamadım gir bakalım beşiktaşın X de paylaştığı gönderiye taraftar olarak herkes içinden geçti tebrik mesajı attı diye
  13. ZEO.

    Göğsüm bir diğerinden daha küçük ve en sevdiğiniz hareket

    bende de aynı durum var sağ göğsüm sola göre biraz daha büyük bütün göğüs hareketlerini eşit ve izole yapıyorum ama demek ki bir kaçak var arada :geek: Bende çok sırıtmıyor ama seni bilemem çok gözüne batıyorsa sağ sol ayrı çalış öyle dene. Bide mesela cablecross yapıyorsan oradaki ufak sallantı...
  14. ZEO.

    🔥İndirim VATAN ADIYAMAN MAĞAZA AÇILIŞINA ÖZEL FİYATLAR!

    kasa için gidesim geldi valla alıp kenarda tutmalık birde bu fiyatlar normal şartlarda da kurtarıyor demek ki keşke herkes bu fiyatlardan satış yapsa :)
  15. ZEO.

    Oyun Önerisi Lazım Yardım Ederseniz Sevinirim

    RE serisini tek oyunla kapama 2-4-6 bide requiem oyna öyle kapa
Geri
Top