Arkadaşlar merhaba herkese, yeni sistem topluyorum sıra anakart almaya geldi. Parçalarımı seçtim işlemci olarak 7800x3d alacağım ve ram olarak 6000mhz ddr5 cl30 bi ram alacağım. Elimde gen5 m.2 ssd var dolayısıyla anakartta gen5 m.2 slotu olması benim için önemli.
Kullanacağım kasa budur...
Anladım hocam teşekkür ederim sistem parçalarını aldıktan sonra kasayı almayı düşünüyorum güzel fikir sahibi oldum🙏🏿
1780766053
Hocam birsde söylediğim anakart psu ve sıvı soğutmanın mlg modellerini almayı düşünüyorum sizce estetik açısından bu kasayla beraber güzel gözükür mü?
Arkadaşlar merhaba. Yeni bir sistem diziyorum hayırlısıyla ancak kasa konusunda kararsız kaldım. Acaba bana güzel hava akışı olan bi kasa önerebilir misiniz. Bütçem 10.000TL
Kasanın içindeki fanlar ayrı alınması gerekiyorsa bütçemi geçmeyecek şekilde önerirseniz hoş olur.
Sistemde rx9070xt ekran...