Neler Yeni

Yardım Yeni cep telefonu ekran kusurlu rapor almak zorunlu mu?

Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
215
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
Burak Sancar
Hepsiburada üzerinden satın aldığım realme c55 telefonu sim kart takmadan kontrol ederken ekranda kusur olduğunu fark ettim. aide gönderdim bugün kusurlu bölümlerini foto çekerek ekledim sisteme ayrıntıları belirttim iade raporu almak zorunda mıyım yoksa direk olarak zaten iade hakkım var mı?
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2023-09-26 182526.png
    Ekran görüntüsü 2023-09-26 182526.png
    849.6 KB · Hit: 65

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
5,624
Hepsiburada üzerinden satın aldığım realme c55 telefonu sim kart takmadan kontrol ederken ekranda kusur olduğunu fark ettim. aide gönderdim bugün kusurlu bölümlerini foto çekerek ekledim sisteme ayrıntıları belirttim iade raporu almak zorunda mıyım yoksa direk olarak zaten iade hakkım var mı?
ekranın dandiklğinden kaynaklı ışık sızması var iade kabul olur muhtemelen
 
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
215
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
Burak Sancar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
ekranın dandiklğinden kaynaklı ışık sızması var iade kabul olur muhtemelen
Ustam köfteci ustam sen yetkili bir abiye benziyorsun Hepsiburada raporsuz gönderin biz konunun takipçisi olacağız dedi sence olması gerek bu mudur. hemen iade alınması mı?
 

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
5,624
Ustam köfteci ustam sen yetkili bir abiye benziyorsun Hepsiburada raporsuz gönderin biz konunun takipçisi olacağız dedi sence olması gerek bu mudur. hemen iade alınması mı?
İadeni kabul ediyorlarsa et hocam ama nedenini belirtin. İade %90 kabul olur
 
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
215
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
Burak Sancar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
İadeni kabul ediyorlarsa et hocam ama nedenini belirtin. İade %90 kabul olur
iadeyi fotoğraf ekleyerek açıklama kısmına belirttim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

satıcı durumu belittiğim zaman iade raporu alın dedi daha sonra h.b ile görüştüğümü yazdım geri vites mi yaptı anlamadım.
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2023-09-27 203413.png
    Ekran görüntüsü 2023-09-27 203413.png
    225.7 KB · Hit: 36
  • Ekran görüntüsü 2023-09-27 083024.png
    Ekran görüntüsü 2023-09-27 083024.png
    222.3 KB · Hit: 31

Aykut D.

80+ Gold
Katılım
25 Nisan 2021
Mesajlar
5,624
iadeyi fotoğraf ekleyerek açıklama kısmına belirttim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

satıcı durumu belittiğim zaman iade raporu alın dedi daha sonra h.b ile görüştüğümü yazdım geri vites mi yaptı anlamadım.
denileni yapın hocam
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Hepsiburada üzerinden satın aldığım realme c55 telefonu sim kart takmadan kontrol ederken ekranda kusur olduğunu fark ettim. aide gönderdim bugün kusurlu bölümlerini foto çekerek ekledim sisteme ayrıntıları belirttim iade raporu almak zorunda mıyım yoksa direk olarak zaten iade hakkım var mı?
Paran hepsiburadada hepsiburadayı dinle sen arkadaşın dediği gibi satıcının vereceği karar hükümsüz karari hepsiburada verecek
 
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
215
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
Burak Sancar
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Konuyla Alakasız Mesaj / Spam
Paran hepsiburadada hepsiburadayı dinle sen arkadaşın dediği gibi satıcının vereceği karar hükümsüz karari hepsiburada verecek
14 günlük cayma hakkımı beyan ediyorum yazdım
 
Son düzenleme:

habbassaka

80+ Bronze
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
1,909
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,068
İsim
Berk
iadeyi fotoğraf ekleyerek açıklama kısmına belirttim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

satıcı durumu belittiğim zaman iade raporu alın dedi daha sonra h.b ile görüştüğümü yazdım geri vites mi yaptı anlamadım.
hepsiburada iade sürecinde biraz sıkıntılı moral bozmak istemem ama ürün onlara gidene kadar veya böyle ilk bir iki gün şöyle efendim böyle efendim diyerek müşteri memnuniyeti elde etmeye çalışıyorlar ama fos. benimde başıma bu tarz bir durum gelmişti 1 hafta malımın peşinden koşmak durumunda kaldım. En son yardımcı olamayacaklarını anladığımda hepsiburadaya bir mail atmıştım. Bir daha alışverişlerimde amazonu tercih edeceğimi mağdur olduğumu belirttiğimde 1-2 saat içerisinde bir bayan aradı ve koşulsuz iade işlemini gerçekleştirmişti.. umarım sen bu süreçleri yaşamazsın.. geçmiş olsun
 
Katılım
7 Temmuz 2023
Mesajlar
215
Dahası  
Reaksiyon skoru
103
İsim
Burak Sancar
hepsiburada iade sürecinde biraz sıkıntılı moral bozmak istemem ama ürün onlara gidene kadar veya böyle ilk bir iki gün şöyle efendim böyle efendim diyerek müşteri memnuniyeti elde etmeye çalışıyorlar ama fos. benimde başıma bu tarz bir durum gelmişti 1 hafta malımın peşinden koşmak durumunda kaldım. En son yardımcı olamayacaklarını anladığımda hepsiburadaya bir mail atmıştım. Bir daha alışverişlerimde amazonu tercih edeceğimi mağdur olduğumu belirttiğimde 1-2 saat içerisinde bir bayan aradı ve koşulsuz iade işlemini gerçekleştirmişti.. umarım sen bu süreçleri yaşamazsın.. geçmiş olsun
mail adresi nedir
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
920,610
Mesajlar
8,419,425
Üyeler
142,766
Son üye
Mojoo
Top Bottom