Protein tozu almayı düşünüyorum. Bu ara 1kg high nutrition 450-500TL civarlarında. Çok uygun. Neden böyle? Değerlere baktığımda gayet iyi duruyor, sahte diyebilirsiniz ama muhtemelen değil. Sertifikaları da var sanırım. Alınır mı?
https://www.highnutrition.com.tr/terms-and-conditions