Merhaba, şarjlı bir akü yapacağım bir kaç sorum olacaktı,
Pilleri resimlerdeki gibi bağlayacağım toplamda 29,6Volt gerilim elde edeceğim.
Pilleri rastgele pil kullansak sorun olurmu?(Bir pil 2600mah bir pil 2000mah gibi)
bu pilleri nasıl şarj edebilirim,
aklımdan geçen her birisinin üzerine 1S...