R5 5600x işlemci
32gb ddr4 corsair ram
Asus prime b550 anakartım var bu sistemdeki ekran kartımı 5070 e yükseltmek istiyorum 1080p de darboğaz yapıyormuş fakat incelemelerden baktığım kadarıyla 2k da darboğaz yok denecek kadar, bende zaten 2k oynamayı planladığım için sizce yükseltmek mantıklı mı