Arkadaşlar eski monitörü garantiye gönderdim yerine bu monitör geldi. Fakat eski monitör daha canlı geliyor gözüme, şuan bu ( 24g11ze ) monitörden kullanan varsa, kullandığı ayarları bana atabilir mi? Acaba diyorum ayarlarında mi sıkıntı var?
Bundan 6 ay önce qn80f model samsung televizyon aldık ve Led yanığı olduğu için değişim kararı çıktı ve qn85f model teklifi geldi sizce bunu kabul etmeli miyim ikiside 2025 model
Merhaba arkadaşlar benim 24G2SP/BK model aoc monitörün vardı ve ürün bozulduğu için servise gönderdim ve değişim teklifi yaptılar ve modeli 24G11ZE bu sizce kabul etmeli miyim yoksa başka teklif mi istemeliyim
Arkadaşlar herkese iyi forumlar. 1 Ağustos 2023 tarihinde Amazon üzerinde Aoc Gaming 24g2sp - 24 inç monitör aldım ve bugun fark ettimki böyle bir çizgi var. Bunun sebebi nedir ve çözüm var mı?
Arkadaşlar samsung'un kendi sitesinde 2550 tl indirim var ve en mantıklı yol monitör almak ve monitör olarak g4 düşünüyorum sizce nasıl bir monitör alınır mı şuan samsung da 8500 tl fiyatı var ve bana gelişi 5950 tl ye gelecek.
Arkadaşlar herkese iyi forumlar samsung qn80f 55inc model televizyon aldık ve bunun yanında samsung kendi sitesinde bize 2550 tl kupon verdi ve süresi bu ay doluyor bende kararsız kaldım sizce bu monitörü mü almalıyım [...
Herkese iyi forumlar televizyon almayı düşünüyorum fakat led ( qled tarzı ) mi yoksa oled mi kararsız kaldım yardımcı olabilir misiniz? Oled de ekran yanıgından bahsediyorlar bu durum hala geçerli mi?
Sms bomber denilen şey başıma geldi sürekli belli aralık ile mesaj geliyor ve ben kimseyse herhangi bir kod vermeme rağmen ticaret iletişim onayınız alınmıştır gibi bir mesaj aldım sebebi nedir . Bilen kişiler yardımcı olursa sevinirim . İyi forumlar
Herkese öncelikle iyi forumlar. Pc de takılırken kendi kendine ekrana bişe oluyor ve birden geri gidiyor yani 1 2 sn bile sürmüyor bunun sebebi nedir acaba herhangi bir kablo falan oturmamış olabilir mi bilen biri yazarsa sevinirim.
Dostlar 3070 ve r5 5600 sistem var normalde valorant işlemci oyunu fakat ekran kartını %50 civarı kullaniyorken işlemciyi 40 45 civarı kullanıyor sizce neden herhangi bi problem yok değil mi?
Dostlar tp-link bluetooth 5.0 versiyon dongle aldım evde eski bi gamepad vardı baglamaya çalıştıgım zaman baglanıyor ama sürücü hatası diyor aşagı ss koyuyorum. Yardımcı olursanız sevinirim