Merhaba arkadaşlar, ben dün yaşadığım olayı yazıyorum size dün S26+ aldım. Arkadaşıma söyledik, "Neden iPhone 17 almadın, ***** mısın la?" diyerek dalga geçti. TR'de neden bu durum var, onu da merak ediyorum. iPhone serisi her zaman böyleydi. Ben iPhone almayı popüler kültür köleliği olarak...