Arama sonuçları: *

  1. Y

    Above 4G Decode ve Resize Bar Açık Olmasına Rağmen GPU Z Görmüyor

    Intel graphics software ve gpu z. İkiside görmüyor. Halbukİ biosdan kontrol edince ikiside açık. Çözümü nedir? csm falan kapalı ve anakart uefi halde
  2. Y

    Resize Bar Desteği Açamıyorum

    Biostar h40mh anakartım var ama above 4g denen şeyi açamıyorum. Enabled yapmaya çalıştığımda beni chipset menüsüne atıyor. Nasıl açacağım sağlıklı bir şekilde. Sabahdan beri uğraşıyorum.
Geri
Top