Yusuf Yalçıner
80+
- Katılım
- 17 Ocak 2024
- Mesajlar
- 3
- Reaksiyon skoru
- 0
Biostar h40mh anakartım var ama above 4g denen şeyi açamıyorum. Enabled yapmaya çalıştığımda beni chipset menüsüne atıyor. Nasıl açacağım sağlıklı bir şekilde. Sabahdan beri uğraşıyorum.