Arama sonuçları: *

  • Users: omerreis42
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. O

    Çözüldü✓ Logitech Yerine Neden Pxn Alınır

    2. el DFGT almayı düşünüyorum, ucuza 4-5k. F1 ve iracing oynayacağım, idare eder mi? Daha önce kullanan varsa bilgi verebilir mi? Bir de ses olayı nasıl? FFB 50-60'a çekersem azalır mı ses? dualsenseden oynuyorum. Maksat direksiyon olsun
  2. O

    Rtx 3070 si arıza ve incehesap

    Asus rtx3070 si ekran kartım var.sürekli mavi ekran ve siyah ekran sorunu ile tamircime götürdüm.bana çip ölmüş artık yani yanmış dedi ve başka ekran kartı takınca çalışıyor sistem dedi.bende garanti ye baktım az kalmış ama var:).ürünü sistem olarak incehesap tan almıştım.ürünü yarın...
  3. O

    Scum iş görürmü dayz pahalı

    Öğrenciyim. Bütçe az indirimde oyun kovalıyorum. DayZ ve SCUM arasında kaldım. DayZ'in kalitesini biliyorum ama indirimde 25 dolar SCUM ise 12 dolar. SCUM iyi oyun mu sarar mı tavsiyeleriniz neler?
Geri
Top