Arc b580 ekran kartı ve 225f işlemcimin yanında msi pro h810m-b anakart, 2x16gb ddr5 5600mhz kingston ramleri kullanıyorum fakat bir ara mavi ekran problemi yaşattığı için biostan xmp özelliğini açmadım bu yüzden ramleri 4800mhz’de kullanıyorum. Ayrıca ekran kartının Re-bar özelliği aktif...