2.el olarak asrock rx6600xt aldım 4bine fanları daha önceden değişmiş bakım yapılmış furmarkta hotspot 91 kartın kendisi 67 derece fanlar %47de dönüyor mining olma olasılığı çok mu yüksek kendisi kullandığını kartın tam performansda çalıştığını söylüyor
0 hazır sistem alacak kadar bütcem yok o yüzden teker teker zamanla topluyacağım ve oc de yapılabildiğinden i7 5980k ve msi x99slı almayı düşünüyorum sizce yeni nesilden mi almalıyım yoksa bu anakart işlemci hala uzun süreler götürür mü