Arama sonuçları: *

  • Users: Nox44
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. N

    Japonya'dan Pc Donanımı Almak Mantıklı mı?

    Herkese merhaba. İlk forum mesajım fakat biraz uzun olabilir :) Msi GL75 Leopard 10Ser kullanan ve oyun oynamayı seven biriyken başıma gelen aksilikler silsilesi sonucu cihazımı 32" curved monitöre ekransız şekilde bağladım. Haliyle oyun odası da kurmuş oldum. Aynı zamanda Ps5 Pro sahibiyim...
Geri
Top