Arama sonuçları: *

  • Users: pwoin.
  • Content: Konular
  • Order by date
  1. pwoin.

    Wxe Dragonfly R1 Alınır mı?

    arkadaşlar merhaba herkese iyi forumlar öncelikle 3 model arasında kaldım atk a9, aula v9pro bütçeyi biraz aşıyor ve son olarak vxe dragonfly r1 atk a9 sanırım biraz sorunluymuş mcusu yüzünden tıklamama sorunları varmış ama vxe farklı bir mcu kullanıyormuş ve uzun süredir biliniyormuş sorunsuz...
  2. pwoin.

    Aula V9 Pro Vs Atk A9 Plus

    ikisi arasında kaldım çift tıklama problemleri atkda varmış ben pek anlamıyorum sizce hangisi alınmalı? yardımcı olan herkese teşekkür ederim şimdiden.
  3. pwoin.

    Atk Dagonfly A9 Plus Alınır mı?

    herkese iyi forumlar logitech g300s mouse kullanıyorum artık çok eskidi baya araştırdım bu mouseyi almak istiyorum sorun yaşayan var mı veya farklı bir önerisi olan varsa önerirseniz çok sevinirim palm tutuş ile oynuyorum. bütçe max 2k.
  4. pwoin.

    Arkadaşım İçin 60-70k Arası Sistem Tavsiyesi

    arkadaşım hicbirseyden anlamıyor bende pek anlamam bu fiyata öneriniz nedir kendisi internet alışverişine güvenmiyor bana düşmüyor ama yardımcı olmak için sizlere danisiyorum vatan ve incehesap gibi sitelerden olursa sevinirim
  5. pwoin.

    Format Atamıyorum Yardım

    laptopa format atmaya calisiyorum ama 0xc00000f gibi bir hata alıyorum herşeye baktım bir türlü yapamadım satmam lazım ama format atamıyorum Lütfen yardımcı olur musunuz.
  6. pwoin.

    Laptop İçin Pena Önerisi

    Bir tanıdık laptopunu bana verdi. Biraz ısınıyor termal macunum var ama pena olmadan açamıyorum. Modeli Asus x515e bakım yapıcam ucuz yollu bir şey olursa sevinirim.
  7. pwoin.

    Psu Değişmek İstiyorum

    mevcut güç kaynağım da coil whine sesi var değiştirmek istiyorum rx6600 ekrsn kartım var arkadaşım 500w yeter diyor sizce ne alabilirim çok gıcık oldum sese
  8. pwoin.

    Kule Tipi 6 Bokurlu Soğutucu

    ben 650tlye geçen 4 bakir borulu almıştım bence çok iyi fiyat en ucuzu 830tl bence ihtiyacı olan değerlendirebilir https://www.itopya.com/frisby-fcl-f1336c-rgb-120mm-amdintel-6-bakir-borulu-kule-tipi-islemci-sogutucu_u31483
  9. pwoin.

    Güç Kaynağım Ses Yapıyor

    2. el bilgisayar aldım ses fazla bir ses değil ama vizildama sesi ve rahatsız edici bir ses uğultu yapıyor sanırım biraz takıntılıyım ama değiştirmek istiyorum öneriniz neler 600 w olabilir suanki psu 550w tamiri olmaz diye düşünüyorum
  10. pwoin.

    İşlemcim Çok Isınıyor

    i5 12. nesil işlemcim var termal macununu kendim değiştirdim ama ısı değişmedi stok soğutucu ile 90 derece yuk altında beklesem daha da artar ama zarar gelmesin diye bekletmedim kule tipi işimi görür mü stok soğutucuyu yamulttugum için mi olmuyor?
  11. pwoin.

    İşlemci için indirimde kule tipi önerisi

    i5 12 işlemcim var yük altında 90 derece çalışıyor termal macun bakımı yapılması gerektiğinin farkındayım ama kule tipi kullanmak istiyorum çok pahalı olmazsa sevinirim.
Geri
Top