arkadaşlar merhaba herkese iyi forumlar öncelikle 3 model arasında kaldım atk a9, aula v9pro bütçeyi biraz aşıyor ve son olarak vxe dragonfly r1
atk a9...
gayet normal bir durum hocam zamanın 3000 ve 6000 serisinden beri normalleşen bir durum kartlar çok fazla güç çekiyor bunun sonucunda cw olusuyor. Ha...
insanlar driver ve skatez midir nedir onun kalitesinden dolayı tercih etmiyormuş sanırım ama bence sunduğu şeyler çok hoş duruyor almayı düşünüyorum hayırlısı