Arama sonuçları: *

  1. pwoin.

    Hayatım Boyunca Nvıdıa Kullandım, AMD'ye Geçmeye Değer mi

    iyide bu sesi yapan bobin tamam fabrikasyon bir hata ayıplı ürün ama kabul etmeyen yerler var sonuçta. ne yapalım camdan mı atalım kendimizi öyle vermiyorlar işte ayıpsız olanını ne yapalım amd klasik bu nvidia kartta hiç yaşamadım 10 kağıt fazla verir düzgün mal alırdım kafam rahat olurdu...
  2. pwoin.

    Hayatım Boyunca Nvıdıa Kullandım, AMD'ye Geçmeye Değer mi

    amd kartlarda sanırım coil whine normal çünkü benim kartta yapıyor çok sinir bozucu
  3. pwoin.

    Öneri Aula V9 Pro Almayı Düşünüyorum

    evet atk alsam öyle bir lüksüm olmayacak.
  4. pwoin.

    Öneri Aula V9 Pro Almayı Düşünüyorum

    insanlar driver ve skatez midir nedir onun kalitesinden dolayı tercih etmiyormuş sanırım ama bence sunduğu şeyler çok hoş duruyor almayı düşünüyorum hayırlısı
  5. pwoin.

    515kya Bu Clio Alınır mı

    hocam 120 binde değişensiz 2 boyalı fluence aldık 540 a çok rahat düşünebilirsiniz
  6. pwoin.

    Öneri Aula V9 Pro Almayı Düşünüyorum

    kıyak duruyor ama rgbyi hiç sevmiyorum değişiyor değil mi
  7. pwoin.

    Aula V9 Pro Vs Atk A9 Plus

    diğeri kötü mü hocam arasında ne fark var
  8. pwoin.

    Aula V9 Pro Vs Atk A9 Plus

    keşke ayrı konu acsaydin hocam hatlar karışacak gibi.
  9. pwoin.

    Aula V9 Pro Vs Atk A9 Plus

    ikisi arasında kaldım çift tıklama problemleri atkda varmış ben pek anlamıyorum sizce hangisi alınmalı? yardımcı olan herkese teşekkür ederim şimdiden.
  10. pwoin.

    Öneri Aula V9 Pro Almayı Düşünüyorum

    sonuç nedir a9 plus yerine tercih etmeyi düşünüyorum a9 sorunlu diyorlar
  11. pwoin.

    Atk Dagonfly A9 Plus Alınır mı?

    evet 2025 üretim sorunluymus galiba
  12. pwoin.

    Atk Dagonfly A9 Plus Alınır mı?

    teşekkür ederim hocam
  13. pwoin.

    Atk Dagonfly A9 Plus Alınır mı?

    şöyle söyleyeyim benim şuan kullandığım mouse da her tıklama çift tıklama oluyor beni çıldırtıyor ama arada olsa çokta sıkıntı olmaz sanırım cs gibi oyunlarda belki adam vurmama yardımcı olur :D
  14. pwoin.

    Atk Dagonfly A9 Plus Alınır mı?

    takılma veya çift tıklama gibi sorunlar yaşadın mı? bazıları bu sorunları yaşamış sanırım. 1782569134 çift tıklama çok sinir bozucu kararsız olma sebebim tamamen bu aslında.
  15. pwoin.

    Atk Dagonfly A9 Plus Alınır mı?

    herkese iyi forumlar logitech g300s mouse kullanıyorum artık çok eskidi baya araştırdım bu mouseyi almak istiyorum sorun yaşayan var mı veya farklı bir önerisi olan varsa önerirseniz çok sevinirim palm tutuş ile oynuyorum. bütçe max 2k.
  16. pwoin.

    Yardım İkinci El Elden Satılan Telefonun 1 Gün Sonra İade Etmek İstenilmesi

    valla o yüzden kimseye evini acmayacaksin disarda olacak alisveris rahatsız ederse engellersin 2. el malda kontrol ettiyse yok öyle Dünya
  17. pwoin.

    Yardım İkinci El Elden Satılan Telefonun 1 Gün Sonra İade Etmek İstenilmesi

    bak aynısını bende pc alırken yaşadım adam malını övdü cihaz orada git bak dedi kendimce test ettim eve geldim oynuyorum pc dondu dahada açılmadı aradım engelledi gidip götürmedim ama orada icime sinmese almazdım ama demek ki bir testi göz ardı ettim burada senden bir şey talep edemez ben olsam...
  18. pwoin.

    Sistemi Satmayı Düşünüyorum Ne Kadar Eder

    aynısı vatanda 0 olarak 34 kya satılıyor bence 30 ederi
  19. pwoin.

    İncehesap Spectrum Nova Nasıldır?

    rami 11k farkla 32 yapabiliyorsun bence güzel
Geri
Top