Hocam mouse bu zaten. Yani öyle servet yatırılacak bir parça değil. Ben 3 yıldır gamepower icarus kullanıyorum. Alırken de çok bakmamıştım, ileri geri makro tuşları olsun, üzmesin yeter. Kimsenin lafına fazla bakma, içine sineni al geç gitsin. Atk yı öneririm. Hayırlı olsun.