Rica ederim, yazılım değiştirirken aygıt yöneticisinden kulaklıkla alakalı driver ları ve cihazları sil. Ama dediğin gibi bir sürü ses çıkışı muhabbeti bende de var, bildiğim kadarıyla ona yapacak bir şey yok. Yazılımdan gürültü azaltmayı kullanmak istiyorsan beta yı kullan onun dışında beta...