Arama sonuçları: *

  • Users: callousness
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. callousness

    Öneri Ryzen 7 7800x3d Undervolting

    otoya alınca, fh6da 5.05ghz i göremedim. ufak bir araştırma yapıp, bu değerlerin iyi olduğunu gördüm yabancı kaynaklarda. Ben de denedim gitti.. amacım min. sıcaklıkta max ghz. Onu da yapmışım gibi duruyor :blobdance: 1781480814 bu arada hocam, cpu'nun önünü açarsan çok kolay 120 watt i geçiyor...
  2. callousness

    Öneri Ryzen 7 7800x3d Undervolting

    hocam ben kardeşime aldım pcyi, çok bi oyun deneyimim olmadı ama hemen hemen 70 gördüm max fh6 denerken, ki attığım ekran görüntüsünde de epey oynadım, ona rağmen 64dü sıcaklık
  3. callousness

    Öneri Ryzen 7 7800x3d Undervolting

    saatlerdir kardeşlerim oyun oynuyor hocam, bence doğru yapmışımdir 😂 sıkıntı olsa çoktan olurdu
  4. callousness

    Yardım Bilgisayar Kendi Kendine Kapaniyor Boşta veya Yükte Farketmeksizin

    Başka psu varsa elinde öyle dener misin hocam? en sağlıklı sonuç öyle alınır tahminen
  5. callousness

    Öneri Ryzen 7 7800x3d Undervolting

    zaten, sınırladım thermal throttle limiti de 84 derece yapmış olmalıyım 😂 onun üstüne çıkmaz asla diye düşünüyorum ve teşekkür ederim :)
  6. callousness

    Öneri Ryzen 7 7800x3d Undervolting

    Selamlar herkese, İşlemcimin silikon kalitesinin (silicon lottery) ortalamanın üzerinde olduğunu düşünerek biraz ince ayar yapmak istedim. Stabiliteyi yakaladığım güncel Curve Optimizer ve PBO limitlerimi aşağıda paylaşıyorum: Curve Optimizer: All Core Negative -30 PPT / TDC / EDC: 90W / 80A /...
  7. callousness

    Çözüldü✓ Tıtan S15 OEM Paket, Lcd Ekran Sorunu

    ben kardeşime aldım hocam :) sistemden kendisi gayet memnun, ben de memnunum. yorumları gördüm, yok işte her şeyin en düşük seviyesini koymuşlar vs diye söylenenler var ama bence fazlasıyla iş görür bir sistem 🤝🏻
  8. callousness

    Çözüldü✓ Tıtan S15 OEM Paket, Lcd Ekran Sorunu

    tüm güncellemeleri yapınca oluyor brom, ekran da hoştu ya neden çıkardın 😅
  9. callousness

    Çözüldü✓ Tıtan S15 OEM Paket, Lcd Ekran Sorunu

    kanka onun için app var, aigo d360mm bilmem bisey bizim soğutucunun onu yaz, driver'ini kur anında geliyor ekranı. o ekrana takılan bir tane kablo var o da kasadaydi, görürsün zaten type c bir kablo
  10. callousness

    Çözüldü✓ Tıtan S15 OEM Paket, Lcd Ekran Sorunu

    kankam yazısının renkleri mi yoksa üstündeki argb renkleri mi? 1781256007 zira, yazısının renkleri değişmiyor ama tüm rgbleri entegre edebiliyorsun https://armoury-crate.com/ bu app ile 1781256069
  11. callousness

    Çözüldü✓ Tıtan S15 OEM Paket, Lcd Ekran Sorunu

    HOCAM CANSINIZ YA ! HARBIDEN OLDU HAHAHAH EYYVALLLAAHHH
  12. callousness

    Çözüldü✓ Tıtan S15 OEM Paket, Lcd Ekran Sorunu

    hocam ben driver'ı bulamadım
  13. callousness

    Çözüldü✓ Tıtan S15 OEM Paket, Lcd Ekran Sorunu

    merhaba beyler, iyi hoş dün aldım bu sistemi ben. elime de ulaştı şükür ama ne yaptıysam ne ettiysem bir türlü LCD erkranını tanımlayamadım. 2 monıtor kullanıyorum, onları görüyorum. ama bir türlü LCD paneli göremedim. neden olur niye olur? bileniniz var mı?
  14. callousness

    Öneri Sata veya harddisk ssd önerisi

    başkan sata veya hdd lazım 😁
  15. callousness

    Öneri Sata veya harddisk ssd önerisi

    anakartim gigabyte b450m s2h, en uygunundan hızı iyi olabilecek bir sata veya harddisk ssd istiyorum. önerilerinizi beklerim. tercihen 1-2TB
  16. callousness

    Rx7700 xt Transistörlerim eksik

    transistör sayısını nerden öğrendiniz hocam :D
  17. callousness

    Asus ROG Strix OLED XG27ACDNG Kullanıcı Yorumları

    https://www.amazon.com.tr/ASUS-Strix-1440P-Monit%C3%B6r%C3%BC-XG27ACDNG/dp/B0D7NSZRJW?source=ps-sl-shoppingads-lpcontext&ref_=fplfs&psc=1&smid=AZA5KK07ASIQ0 buradan yorumlara bakabilirsin genel olarak :)
  18. callousness

    Pc Ortamlarınızı Atın (2025)

    tüm forumun başına :) hayaller daima çok üst ama işte nasip. sizin de iyileri olsun hocam
  19. callousness

    RTX 4090 ile 750W PSU kullanıyorum sizce sorun olur mu ?

    3060ti vardı bende, psu 500 mu 550 mi neydi gücü yetmemis gpu'ya çektiği akımdan dolayı sistem en ufak güç altında kapanıyordu. Sen de yaşamak istemiyorsan bence değiştir hocam 👍🏻
  20. callousness

    Pc Ortamlarınızı Atın (2025)

    ırgat gibi çalışmaktan, canim ülkem ❤️ 1739800324 kanka, yıllar önce yapmıştım sistemi 😂 en son aula aldım, olay oldu o da forumda 😂😂 onun dışında güncel olan hiçbir parça yok, msi rtx 3060 ti gaming kart işte, sen düşün 😂
Geri
Top