otoya alınca, fh6da 5.05ghz i göremedim. ufak bir araştırma yapıp, bu değerlerin iyi olduğunu gördüm yabancı kaynaklarda. Ben de denedim gitti.. amacım min. sıcaklıkta max ghz. Onu da yapmışım gibi duruyor :blobdance:
1781480814
bu arada hocam, cpu'nun önünü açarsan çok kolay 120 watt i geçiyor...
hocam ben kardeşime aldım pcyi, çok bi oyun deneyimim olmadı ama
hemen hemen 70 gördüm max fh6 denerken, ki attığım ekran görüntüsünde de epey oynadım, ona rağmen 64dü sıcaklık
ben kardeşime aldım hocam :) sistemden kendisi gayet memnun, ben de memnunum. yorumları gördüm, yok işte her şeyin en düşük seviyesini koymuşlar vs diye söylenenler var ama
bence fazlasıyla iş görür bir sistem 🤝🏻
kanka onun için app var, aigo d360mm bilmem bisey bizim soğutucunun onu yaz, driver'ini kur
anında geliyor ekranı. o ekrana takılan bir tane kablo var
o da kasadaydi, görürsün zaten type c bir kablo
kankam yazısının renkleri mi yoksa üstündeki argb renkleri mi?
1781256007
zira, yazısının renkleri değişmiyor ama tüm rgbleri entegre edebiliyorsun https://armoury-crate.com/ bu app ile
1781256069
merhaba beyler, iyi hoş dün aldım bu sistemi ben. elime de ulaştı şükür ama ne yaptıysam ne ettiysem bir türlü LCD erkranını tanımlayamadım. 2 monıtor kullanıyorum, onları görüyorum. ama bir türlü LCD paneli göremedim. neden olur niye olur? bileniniz var mı?
https://www.amazon.com.tr/ASUS-Strix-1440P-Monit%C3%B6r%C3%BC-XG27ACDNG/dp/B0D7NSZRJW?source=ps-sl-shoppingads-lpcontext&ref_=fplfs&psc=1&smid=AZA5KK07ASIQ0 buradan yorumlara bakabilirsin genel olarak :)
3060ti vardı bende, psu 500 mu 550 mi neydi gücü yetmemis gpu'ya çektiği akımdan dolayı
sistem en ufak güç altında kapanıyordu. Sen de yaşamak istemiyorsan bence değiştir hocam 👍🏻
ırgat gibi çalışmaktan, canim ülkem ❤️
1739800324
kanka, yıllar önce yapmıştım sistemi 😂 en son aula aldım, olay oldu o da forumda 😂😂 onun dışında güncel olan hiçbir parça yok, msi rtx 3060 ti gaming kart işte, sen düşün 😂