11400'e tray aldım 2 hafta önce güzel işlemci. Ben aldığım zaman kutulu olanların fiyatı uçuktu. Fena fırsat sayılmaz. Bu arada piyasada neredeyse yüksek seviye ddr4 lga1700 anakart kalmamış sıfır arayanlar için. Olanların da fiyatları uçuk ddr5 anakartlar çok daha avantajlı ama işte ramler...