Temu kapatıldığından beri kalbimin keycap tarafı büyük hasar yedi, büyük bir boşluk var o tarafta. bir gün yurt dışı geri açılacak ve o 200tl 300tl eden plastik krallara geri kavuşucam
O mükemmel ötesi 500tl aula klavye zamanında bütün çevreme pcsi olmayana bile aldırdım. 500tlye daha iyisini bulmaya imkan yok bence, bir mucize olmadığı sürece de aulayı geçebilecek kadar ucuz bir klavye göreceğimi düşünmüyorum.
Evet ya bende zamanında öyle keycaplere sarmıştım, evde şuan 8-9 çeşit o türden var, ışık geçiren yaklaşık bi 12 felandır galiba. temu zamanında kendimden geçmiştim keycap alırken
Işığı geçirmiyorsa valla artık dayanamıyorum böyle keycaplere. geçiriyor olsa bile çok renkli be hocam, benim full siyah pembe sisteme pek uymaz gibi ddfnmgkjlfdnmg
Fps oyunlarıyla aram yok, fingertip claw arası tutuyorum. şarjı uzun süre gitsin görünümü güzel olsun yeter. 1k hz'nin üstüne çıktığımı hatırlamıyorum bile.
Fifine H6 alıcam ama emin olamadım, elit müzikte ambalaj açıldığı gibi iade kabul edilmez diyor. trendyolda ise hiç bir şey demiyor ambalaja dair. arada 600tl fark var resmen, elit müzik güvenilir ve müşteri hizmetleri kolay ulaşılabilen bir yer mi?
Hocam birde sizi bulmuşken sorayım, sizce 9070xt yanına işlemci olarak 7800x3d yakışır mı yoksa x3d'ye takılmadan başka bir işlemci mi bakayım? bu aralar işlemciye çok takılan oyunlar oynuyorum gücü yetmiyor r5 7500f'in
söylediğiniz bu değil mi?
https://www.akakce.com/termal-macun/en-ucuz-thermalright-tf7-12-8-w-mk-2g-fiyati,1241130298.html
ben bunu almayı düşünüyordum hangisi daha iyidir kalite vb, olarak...
ekran kartının garantisi varken onu değiştirmek mantıklı değil demişlerdi ondan dokunmayı düşünmüyorum, saedce işlemci için termal macun almayı düşünüyorum.