Kartim normal calisiyordu aksam kapattim tv den dizimi izledim sonra actigimda anakart vga lambasi yakip ekran gelmiyodu hatta kulaklikdan windowsun acilma sesini duyuyordum argb ler sekronize felan oluyo arkaplanda windows calisiyor yani ama ekran gelmiyor sizce sorun ne olabilir yardimci...