Arama sonuçları: *

  • Users: desphe
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. desphe

    Gravion Vexor Mekanik Klavye 1350 TL!!

    Anladım hocam siz söyleyince fark ettim evet bağlantı kopmuyor. Driver bende kablolu da çalışmıyor başka kablo denedim gene çalışmadı sanırım bilgisayarla alakalı bir sıkıntı var. Bu ışık yanma olayını da bluetooth ile bağlayarak çözdüm, klavyeyi o moda alırken basılı tuttum pairinge geçti...
  2. desphe

    Gravion Vexor Mekanik Klavye 1350 TL!!

    Hocam iyi akşamlar lunor mk68 modelini satın aldım ben de. Dongle, kablolu, bluetooth hiç birinde driver çalışmıyor. Ayrıca kablosuz modlarda moda geçiş olan tuşlar kopma yapıyormuşçasına belirli aralıklarla 2 kere yanıp sönüyor.
  3. desphe

    I5-14400f & RTX 5070 Sistem Açılırken Görüntü Gelmiyor ve Vga Işığı Yanıyor

    Bilgisayarı ilk açtığımda görüntü gelmiyor ve VGA ışığı yanıyor. Ayrıca klavye ve mouse ışığı ve fan ışıkları da yanıyor. İkinci açılışta ise her şey sorunsuz, saatlerce kullanabiliyorum bilgisayarı. i5 14400F CX750 PSU Gigabyte RTX5070 WD Green 512 GB M2 Corsair Vengeance 16 GB DDR5 RAM
  4. desphe

    4.000 TL'ye Uyumlu ve Güzel Klavye, Mouse ve Mouse Pad Önerisi

    Klavye, mousepad, mouse üçlüsü bakıyorum. Buna benzer şekilde birbiriyle uyumlu şık bir setup yapmak istiyorum. Sizce bu üçlü alınır mı? Veya önerileriniz neler? Olabildiğince uygun fiyatlı ve kaliteli olsun istiyorum. Bütçe 4.000 TL Max. Şimdiden sağ olun!
  5. desphe

    Lego Batman Legacy Of The Dark Knight'ta Donanıma Zarar Veren Kusurlu İçerik Var

    PlayStation Store üzerinden 2.999 TL'ye satın almış olduğum LEGO® Batman Legacy of the Dark Knight'ta DualSense kontrolcüsünün dinamik tetik (adaptive triggers) mekanizmasına doğrudan müdahale eden ve donanıma fiziksel/fonksiyonel zarar veren çok ciddi bir yazılımsal hata (bug) bulunmakta. Oyunu...
  6. desphe

    Yardım Expedition 33 Nasıl Oynanır

    Devil may cry 5 bakabilirsiniz hack and slash seviyorsanız.
  7. desphe

    Yardım Expedition 33 Nasıl Oynanır

    Baldur's gate ile bambaşka oyunlar o crpg bu jrpg. Ben Expedition gibi Jrpgleri severim mesela baldur's gate gibi crpgleri hiç sevmem.
  8. desphe

    Yardım Expedition 33 Nasıl Oynanır

    Hayatımda oynadığım en iyi oyunlardan birisi Expedition hatta JRPG türünün zirve noktasıdır. Mekaniklerine çoğu jrpgye göre ısınması daha basit. Youtube'a Expedition 33 rehber yazarsanız istemediğiniz kadar anlatım çıkıyor onlara bakıp öğrenebilirsiniz.
  9. desphe

    Niye bazı oyunlar PC de bulanık?

    Playstation oyunları 4k'ya çekip tüm ayarları fullesem bile ps5'deki kadar iyi gözükmüyor niye bilmiyorum. TLOU2, Horizon Forbidden west, Ghost of Tsushima hepsinde böyle.
  10. desphe

    Yurtiçi kargo İhtirazi kayıt belgesi?

    Yurtiçi param güvendeyle gönderdiğim kasayı kırmıştı alıcı da iade istedi. Hem kasamdan hem de paradan oldum. Neymiş paketleme yaparken videoya çekicekmişim kasanın her yerini de o zaman hakkımı arayabilirmişim.
  11. desphe

    Yardım Expedition 33 mü arc riders mı

    Expedition 33 bence
  12. desphe

    🔥İndirim Crimson Desert Steam Key 1800TL

    Hocam ben enebadan vpn kullanmadan oyun alamıyorum neden acaba? 1773416778 Vpn kullanınca da sağlam komisyon alıyor.
  13. desphe

    RTX 5070 için 1080p işlemci önerisi

    i5 14400f kullanıyorum 5070 ile darboğaz yapmıyor.
  14. desphe

    Resident Evil Requiem key uygun fiyatlı nereden alınır?

    GreenManGaming olabilir. Ben şahsen steamden aldım direk paycell cashback ile fiyatını hakediyor zaten.
  15. desphe

    Yardım Resident evil requiem oynarken fg 4x acamıyorum

    5070 ile oynuyorum bende açılıyor bilemedim.
  16. desphe

    Oyun Yasakları ne olur Sony tarafında Beyler

    Dijital oyunlar yüklenince kalıcı oynanabiliyor kutulu zaten sil yükle yapabiliyorsunuz istediğince. Ben önlemimi aldım ne olacağı belli olmaz...
  17. desphe

    RTX 5070 Darboğaz Yapmayan İşlemci Önerisi

    İ5 14400F'e geçtim artık %98-100 ekran kartı kullanım değerleri fps de arttı.
  18. desphe

    RTX 5070 Darboğaz Yapmayan İşlemci Önerisi

    İ5 14400F alıyorum öyleyse.
  19. desphe

    RTX 5070 Darboğaz Yapmayan İşlemci Önerisi

    MSI PRO H610M-E DDR5 sıkıntı çıkarır mı hocam?
  20. desphe

    RTX 5070 Darboğaz Yapmayan İşlemci Önerisi

    Hocam İ5 14600K Peki?
Geri
Top