Hazır sistemler gözünüze daha ucuz geliyor olabilir fakat parçaları toplama pc ile eşdeğer değil direk giriş seviye anakart takıyorlar en kötü marka ekran kartı 500 tllik soğutucu falan takıyorlar. Adamların düşünce parçaları en kötülerini en ucuzlarını seçip kârımıza bakalım. Neyse bu arada...