Arama sonuçları: *

  • Users: RinDoChi
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. RinDoChi

    Philips Monitör Garanti Rezaleti - Philips Monitör Alınır mı?

    arena bilgisayar - tecpro arasında top oldum dönüyorum 50 gündür bekliyorum çözülürse sabitlerim.
  2. RinDoChi

    Onlyfansta Kart Ekleyemiyorum

    kanka yasak doeda'dan devam
  3. RinDoChi

    Philips Monitör Garanti Rezaleti - Philips Monitör Alınır mı?

    2 haftaya modelde sunarlar onaylarsında, bide üstüne ürün göndersinler size kargolayacağız diye bekletecekler. ben 3 haftadır bekliyorum
  4. RinDoChi

    Philips Monitör Garanti Rezaleti - Philips Monitör Alınır mı?

    sormadım açıkcası, panelleride onların olsun bi tık altını kullanırız napalım. hata çıkarsa inat değilmi peşini bırakmayacağım zaten 1 tane 1080p monitörüm + laptop'um var onlar düşünsün
  5. RinDoChi

    Yardım Bu Set Alınır mı X79 - 2680v2 X2

    almak istediğin işlemcinin tekli çekirdek performansı yerlerde, oyun manasında çoklu çekirdekte bir işine yaramaz. onu alana kadar i7 3. nesil ya da 4. nesil al daha iyi 1781253553...
  6. RinDoChi

    Yardım Bu Set Alınır mı X79 - 2680v2 X2

    4, 4.5k ya çıkabiliyorsan alınmaz i3 12100f + h610 anakart alsan dağları taşları yerinden oynatırsınb o paraya ddr3 çok pahalı
  7. RinDoChi

    Çözüldü✓ Intel Core Ultra 7 255hx Cinebench R23 Testi Sonucu Normalmi Acil Yardım

    bi terslik var gibi https://www.notebookcheck.net/Intel-Core-Ultra-7-255HX-Processor-Benchmarks-and-Specs.943333.0.html
  8. RinDoChi

    Philips Monitör Garanti Rezaleti - Philips Monitör Alınır mı?

    geçmiş olsun bundan sonrada Philips almayız aldırmayız
  9. RinDoChi

    Philips Monitör Garanti Rezaleti - Philips Monitör Alınır mı?

    1,5 yıl önce aldığım PHILIPS 27M2N5500/00 mönitör 30 nisanda kronik olarak panelin altından yatay çizgiler çıkarak arızalandı. bende garanti ile iletişime geçip ürünü kargoladım. philips yetkili servisi tecpro imiş. kendilerinden herhangi bir şikayetim yok beni mağdur eden direk Philips...
  10. RinDoChi

    Pubg Bulanık ve Hafif Karıncalı Görme

    2k ya geçince düzeldi bende 1080p iken bendede aynısı oluyordu
  11. RinDoChi

    Gpu da kemik güç mü yoksa teknoloji mi ?

    4070ti olsa daha iyi olur 3000 serisi çok yaşlı kalır
  12. RinDoChi

    Rtx 3070 furmark testi normal mi

    fan devri aşırı yüksek, o kartın 1800-2100-2300 rpm lerde çalışması lazım. kartın seri nosunu kontrol et. adi macunla macun yenilenmiş sanki
  13. RinDoChi

    Rtx 3070 furmark testi normal mi

    gamerock modelleri emsallerine göre daha serin çalışır, kartın termal bakıma ihtiyacı var. termal padler neyse ama bir mx6 ile termal macunu yenilerseniz performans artar sıcaklık düşer. yanlışım olmasın o kartın 71 72 yi geçmiyor olması ve nispetende sessiz çalışması lazım. 1777500804 bana kart...
  14. RinDoChi

    Öneri Ryzen 7 5700x işlemci yeterli mi?

    hocam şu vakite kadar 3200g kullandıysan oda seni baya götürür
  15. RinDoChi

    Öneri Ryzen 7 5700x işlemci yeterli mi?

    o ekran kartı 2k'ya ne kadar yeter bilemiyorum. ben 5950x bile kullandım fps oyunlarında 2-3 sene ancak götürür bence. yatırım yapılmaz bu parçalara ram krizi çıkmasa yüzüne bakan olmaz 1776512368 2k'da 5950x ve 4070ti süperli sistemimde pubg en düşük ayarlarda 80 fps gördüğümü bile...
  16. RinDoChi

    Çözüldü✓ İntel Arc 580 75-80 Watt Üstüne Çıkmıyor Darboğaz Mı Yiyorum?

    ddr5 amd'ye paran yetmez ddr4 e geçmek mantıklı değil bence. 14400f b660 anakart ve elindeki 32gb ram ile güzel bir sistem ortaya çıkarırsın. ddr4 tarafında max 5700x falan alabilcen ki ıntelin 14. nesli f/p olarak daha mantıklı 1776512611
  17. RinDoChi

    Öneri APEX 3 TKL or AULA F75

    3k verdikten sonra ak820 almak daha iyi bence
  18. RinDoChi

    Çözüldü✓ İntel Arc 580 75-80 Watt Üstüne Çıkmıyor Darboğaz Mı Yiyorum?

    2. el kovalıyacaksın b560 mosfet sogutuculu bir anakart alacaksın. marka modele göre değişir. ayrıca xmp açmadıysan oda biraz farkeder. işlemci bazlı oyunlarda ve performans artsın diye grafik kalitesini kıstığın oyunlarda yük işlemciye bineceği için ekran kartı tarafında fazla bir şey olmaz...
  19. RinDoChi

    Çözüldü✓ İntel Arc 580 75-80 Watt Üstüne Çıkmıyor Darboğaz Mı Yiyorum?

    senin anakartın işlemcinin tam performans sergilemesini engeller e ekran kartıda işlemciye kadar çalışır. senin anakartın 125'ı besleyebilcek bir anakart değil. ddr5 e geçmektense 16gb ram i sat 48 gb ram bi işine yaramaz zaten o parayada anakart al
  20. RinDoChi

    4070 Ti Super GamingPro 16GB 2026'da Alınır Mı? 30k.

    denkler diye biliyorum
Geri
Top