normal bir işe girdim. bir kaç yıl sonrasının bile garantisi yok ve zor günler geldiğinde cebimde para olması gerek. ne babamın araba aldığını gördüm ne 1 metre kare bile olsa bir mirastan hissemiz olduğunu gördüm ne de istediğim için, isteğimden dolayı bir şeye sahip olabildiğimi gördüm...