ekran olarak ram olarak bu acer daha iyide bununda islemcisi gg den daha kotu ve daha verimsiz o sebeple bu modelde cok isiniyor. Ayriyetten linux distrolarinda asiri problem cikaran bir laptopmis. Benim GG ile olan sorunum sogutma blogundan kaynakli, sogutma blogu cidden cok demode ve bunada 2...