Bende sıfır ayarında Aula F75 var ama kendimi bunu kullanırken buldum iki gündür, daha keyifli bir klavye. Ağırlığı vesaire çok hoş hissettiriyor.
RGB parlaklıklarında F75 ile fark yok bu arada, side by side kontrol ettim. Black contour keycapler hoşuma gitti benim