Bende sıfır ayarında Aula F75 var ama kendimi bunu kullanırken buldum iki gündür, daha keyifli bir klavye. Ağırlığı vesaire çok hoş hissettiriyor.
RGB...
Stok bitmesinin sebebi fiyat artışıdır büyük ihtimalle, minimum white jelly ve folding’in fiyatına çekerler hepsini. Bir hafta stokta durup duran üç model...