Bende sıfır ayarında Aula F75 var ama kendimi bunu kullanırken buldum iki gündür, daha keyifli bir klavye. Ağırlığı vesaire çok hoş hissettiriyor.
RGB parlaklıklarında F75 ile fark yok bu arada, side by side kontrol ettim. Black contour keycapler hoşuma gitti benim
Stok bitmesinin sebebi fiyat artışıdır büyük ihtimalle, minimum white jelly ve folding’in fiyatına çekerler hepsini. Bir hafta stokta durup duran üç model bir gecede tükendiye döndü. İstedikleri reklamlasyona ve doygunluğa ulaştılar demek ki