Gri bantlama sorunu olan bir monitör ama reddit'de okuduğum bazı yazılarda firmware güncellemesi ile en aza indiğini söyleyen bazı kullanıcılar gördüm ve şuan 9 taksit imkanı ile satılıyor.
Koşulsuz iade güncellemesi'de var tabi o yüzden bir denemek istedim, görüş ve önerilerinizi duymak...