Bir telefona bu paraları verecekseniz eğer Apple hariç markası ne olursa olsun kullanıcı telefonu olarak almanız gerek.
Ülkemizdeki zihniyetten dolayı Apple ikinci elde her halükarda çok daha iyi niye çünkü fame oluyorsun, kafelerde o elmayı görünce bi şeklin oluyor, ha birde klasik yaa ben...