Yaptığın hiç mantıklı değil hacı bence çok gereksiz elinde sorunsuz kartın var ne diye milletin ikinci el eski kartına para dökeceksin sıfırdan kart alıyor olsan neyse dicem elde var sırf işe yaramayacak sırf görüntü için olan 3. Fana ve birazcık daha uzun blok a para vereceksin eski kart...