Arama sonuçları: *

  • Users: yusuf7878
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. yusuf7878

    ❌İndirim Bitti! Nzxt C750 Bronze V3 Psu 2400tl

    2 tane PCI-e 8 pin, 1 tane 300W ile sınırlı 12x6. ATX 3.1.
  2. yusuf7878

    ❌İndirim Bitti! Nzxt C750 Bronze V3 Psu 2400tl

    Öyle. Ekstra olarak 300W sınırlı 12x6 var sadece. Zaten 2023 modelinin 12x6 eklenmiş hali gibi bir şey.
  3. yusuf7878

    Raijintek Cratos Kullananlar Deneyimlerinizi Merak Ediyorum.

    Ben Cratos kullanmıyorum hocam. High Power Performance GD ATX 3.0 750W modelini kullanıyorum ben. Dolayısıyla yorum yapmam mümkün değil.
  4. yusuf7878

    Forum Hangi Ekran Kartını Kullanıyor

    RTX 3070 Noctua.
  5. yusuf7878

    Araç Süpürgesi 300 TL

    Çekiş olarak berbattır ama itiş olarak iyidir muhtemelen. Kasa tozlarını atmaya yeter diye düşünüyorum.
  6. yusuf7878

    Enermax Platinum Psu Nasıl

    Alınabilir. O fiyatta 1200W olarak başka seçenek yok.
  7. yusuf7878

    Enermax Revolution Iıı Psuda Nlo Olmaması Sorun Yaratır mı?

    Bir korumanın olması için İllaki koruma kısmında yazması gerekmiyor. %99 ihtimalle NLO var. Platformu yeni, orta üst düzey bir güç kaynağında olmaması beklenmez zaten. Ayrıca NLO öyle elzem bir koruma değil.
  8. yusuf7878

    Öneri Sizce Hangi Psu Alınmalı?

    ATX 3.0 modeli gerçekten sorunlu bir model. Reddit'e bakarsanız 50 kişinin yakındığını görürsünüz. Vatan tarzı yerlerdeki yorumlarda da coil whine çıktığını söyleyenler var. Kullanan bir kişide bana coil whine çıktığını belirtmişti. Yazının kaynağı burada...
  9. yusuf7878

    Öneri Sizce Hangi Psu Alınmalı?

    O fiyata alınabilecek en berbat güç kaynağı. 12x6 ile 12VHPWR aynı kablo. Bir farkları yok. Sadece ekran kartlarındaki soket değiştirildi. https://techolay.net/sosyal/konu/12vhpwr-ve-12v2x6-baglanti-farki-nedir.27561/#post-335297
  10. yusuf7878

    Yardım Hangi Sıvı Soğutmayı Almalıyım?

    Ben görmedim. Zaten nispeten yeni çıktı daha. Birkaç ay sonra getirirler.
  11. yusuf7878

    Yardım Hangi Sıvı Soğutmayı Almalıyım?

    Ekran kalitesi dehşet değişen bir şey değil zaten. Sonuçta saatlerce monitör gibi bakmıyorsunuz. Bana kalırsada gereksiz. Ben 1 yıldır sadece saati göstersin diye saat göstergesinde kullanıyorum. Olmazsa dedikleri gibi Noctua'nın yeni modeli beklenebilir. Daha iyi performansı daha sessiz bir...
  12. yusuf7878

    Yardım Hangi Sıvı Soğutmayı Almalıyım?

    Asetek'in pompaları sesli. Tryx'de çok fazla pompa sesi, titreme yaşayan var.
  13. yusuf7878

    Öneri 850w Beyaz Psu Önerisi

    RM-e serisi orta, RM-X üst seviye.
  14. yusuf7878

    Elcelektromarket.Com Güvenilir mi?

    https://www.elcelektromarket.com/urun/fnirsi-dso510-oscilloscope Buradan hiç alışveriş yapan oldu mu? Güvenilirler mi?
  15. yusuf7878

    🔥İndirim Ocypus Delta A62 Dijital Ekranlı Kule Tipi Soğutucu 1.499 TL Siyah/Beyaz

    TDP değerleri genelde kolpa oluyor. Bir de İntel ile AMD arasındaki sıcaklıklar değişiyor Die büyüklüğünden dolayı. İntel'in Die uzunluğu daha uzun olduğundan genelde daha az ısınıyor yüksek güç tüketimlerinde.
  16. yusuf7878

    🔥İndirim Ocypus Delta A62 Dijital Ekranlı Kule Tipi Soğutucu 1.499 TL Siyah/Beyaz

    Ocypus'dan bahsediyordum. Thermalright bile ucu ucunayken o asla sığmaz yani.
  17. yusuf7878

    🔥İndirim Ocypus Delta A62 Dijital Ekranlı Kule Tipi Soğutucu 1.499 TL Siyah/Beyaz

    O kasana ucu ucuna sığıyorsa Ocypus asla sığmaz. 164mm uzunluğunda o. Üzülme.
  18. yusuf7878

    Sıvı Soğutma Pompa Hızı.

    Her pompa o şekilde değil. Zaten bazı pompaları %100 hızda çalıştırmak kafa ütüler. Rog ryujin dehşet pompa sesi yapıyor mesela. Asetek pompaların geneli böyle.
  19. yusuf7878

    Bu Psulu Kasa+Anakart 2 Bine Alınır mı

    80 plus sertifikası bir şey ifade etmiyor. Ki zaten sertifika sahte. https://techolay.net/sosyal/konu/rampage-600w-rmp-600-80p-nasil-bir-psu.63374/ İç yapısı iyi değil. Kapasitörler muhtemelen 1- 2 yıla kalmadan patlar. Berbatın berbatı kullanılıyor. Patlamadan satın gitsin onu bence.
  20. yusuf7878

    Öneri Tayland'dan Alınacak Leptop Önerisi

    Tayland'tan alınan çoğu ürünün garantisi olmaz hocam. ASUS vermiyor örneğin. Ona göre alın.
Geri
Top