Arama sonuçları: *

  • Users: Yigit35
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. Y

    Öneri Uygun Fiyatlı Sertifikalı Motosiklet Eldiven Önerisi

    Daha dün sınavı geçtim eldiven falan takmadım dizlik dirseklik ve kask verdi sürücü kursu komisyon da herhangi bir sorun çıkarmadı hocam ama yine de kendiniz için almanız lazım
  2. Y

    Sistemim Restart Atmaya Başladı

    Arkadaşın dediği gibi bir ara rx570 kullanmıştım o da oyunlarda yük altında kalınca güç yetersiz geldiği için restart atıyordu psu değişince düzeldi sizinde aynı durum büyük ihtimalle
  3. Y

    🔥İndirim Aj159 Nl P 3395 Sensör Fare 1.330 TL

    Takılma şöyle oluyor bir süre hareket ettirmediğinizde uyku moduna alıyor sonra hareket ettirince anlık mouse imleci başka yere ışınlanıyor gibi oluyor. Takılma dediğiniz bu olabilir mi onun harici bir takılma yaşamadım.Yaşadığım tek sıkıntı arada nadir de olsa sol tuş basmıyor sanki işlevsiz...
  4. Y

    250cc Başlangıç Motoru Tavsiyesi

    Pulsar n250 bakılabilir
  5. Y

    ❌İndirim Bitti! RX 9070 Pulse - 23k (Vatan)

    Sepete ekleniyor ama alınmıyor hocam stok bitmiş
  6. Y

    Kasamı Satmayı Düşünüyorum Ne Kadar Fiyat Vermem Mantıklı Olur Zarar Etmem ?

    Şuan yapay zekaya hesaplattırdım attığınuz parçaların sıfır fiyatı toplam 66.747,78 tutuyor hocam ordan hesaplayın
  7. Y

    🔥İndirim Aj159 Nl P 3395 Sensör Fare 1.330 TL

    İlk attığınız yaklaşık 1.5 sene önce temudan indirimle almıştım halen daha kullanıyorum batarya performansı oldukça iyi en son ne zaman şarj ettiğini bile hatırlamazsın.Uygulama arayüzü sadece çince ve İngilizce olarak kullanılabiliyor ama yine de oldukça ayarlama özellik mevcut ve oldukça hafif...
  8. Y

    Yeni Kasa Topladım Ancak Görüntü Gelmiyor

    hocam aynı ekran kartıyla bende yeni sitem topladım kendime 4 5 ay önce aynı sıkıntı bende de vardı display port kablo ile bağlamıştım görüntü gelmiyordu hdmi ile bağladım driver yükledim driver yükledikten sonra düzeldi şuan dp kablo ile kullanıyorum büyük ihtimal driver yüklü olmadığı için...
  9. Y

    ❌İndirim Bitti! Ea Sports Fc™ 26 Epic Games De 780 TL !!

    daha önce 25-24 sahibi olanlara özelmiş hocam satın alırken vs uyarı vermedi aldıktan sonra öğrendim iade ettim alacak kişi varsa bilgisi olsun
  10. Y

    ❌İndirim Bitti! Ea Sports Fc™ 26 Epic Games De 780 TL !!

    EA SPORTS FC™ 26 ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM STANDART SÜRÜMÜ 780 TL YE DÜŞMÜŞ 4 HAZİRANDA TÜRKİYE TAKIMI LİSANSLI OLARAK EKLENECEK SİZCE ALINIR MI FİYATINI HAKEDİYOR MU BU FİYATA DEĞER Mİ VE BİRLEŞTİREBİLECEĞİMİZ CASHBACK KAMPANYASI VS VAR MIDIR?
  11. Y

    7500f İşlemci Değişimi ve Tavsiyeler

    https://app.hb.biz/Qc1OrUz96uB3 Bu sistem de iyi gibi hocam özelliklerine göre b850 Anakart 700w psu 32 gb ramle birlikte geliyor bütçenizi zorlamıyorsa düşünebilirsiniz
  12. Y

    S25fe mi S24 Mü? 35.000tl

    Yeni çıkan honor 600 e de göz atmanızı tavsiye ederim
  13. Y

    Bu sistem alınır mı?

    Hocam o fiyata bunu alsanız daha iyi sanki hepsiburada peşin fiyatına 9 taksit seçeneği de var hem https://app.hb.biz/nXtACvItxU2l 1771225114 Bende 9060xt kullanıyorum ama 5060ti 16 gb almak varken daha fazla para verip 9060xt tercih etmezdim
  14. Y

    Çözüldü✓ Rx9060 çift fanlı mı yoksa 3 fanlı mı almalıyım

    SAPPHİRE PULSE MODELİ ALDIM 55- 56 DERECELERİ GÖRÜYOR MAKSİMUM HOCAM 60 DEMİYOR YANİ GAYET SERİN YAZIN OLSA OLSA TAŞ ÇATLASIN 60-62 GÖRÜR
  15. Y

    Altyapı Yok Evimde Mobil Modem Alsam Kendi Kendi Hattımı Taksam Çalışır Mı

    Yoksa illa data hattı mı almak gerekir normal hatla çalışmaz mı
  16. Y

    Altyapı Yok Evimde Mobil Modem Alsam Kendi Kendi Hattımı Taksam Çalışır Mı

    Evimde alt yapı yok vdsl bile bağlayamıyorum kendi internetimi paylaştığımda ping oluyor cs de takılmalar oluyor süperbox fiyatları da çok pahalı yardımcı olacak bilgili arkadaşlar yazarsa sevinirim 50 gb bile yeter bana sadece cs valo oynamak için lazım
  17. Y

    Yardım Sıfır pc görüntü gelmiyor

    Display porttan bağladıysan ondan gözükmüyor olabilir hocam driver yüklü olmadığı için benimde aynısı başıma geldi hdmi kablo ile bağlamayı deneyin driver kurduktan sonra tekrar dp kabloyla bağlarsınız
  18. Y

    Yardım 2k monitör önerisi lazım

    Zaten f80 almıştım hocam ayağının kötü olmasının bir sıkıntısı olmaz benim için
  19. Y

    Yardım 2k monitör önerisi lazım

    Konunun takipçisiyim hocam bende senin gibi aynı bütçede monitör arıyorum wiewsonic sipariş verdim sonra yorumlardan içine sinmedi iptal ettim yeni arayış içindeyim 1763558365 https://app.hb.biz/Lj6BOAwl2yUe Şuan bir bu bir de samsung g5 mantıklı geldi ikisi arasındayım bilgili tecrübeli...
  20. Y

    Sistemime Uygun Hangi Anakartı Tercih Etmeliyim

    5200 e aldım hocam indirimle.Ekran kartı şuanlık eski ekran kartım 1660 ti kullanıcam eski sistemi satıp daha sonra yeni bir ekran kartına güncellemeyi düşünüyorum
Geri
Top