Hocam işlemcim r5 3600 soğutucu wraith stealth 2hafta önce işlemciyi tamamen anakarttan çıkardıktan sonra peçete ile dikkatlice tamamen temizlemiştim ama izopropil alkol veya başka bişey kullanmadım sadece peçete kullandım ve temiz gözüküyodu sonra da mx6 sürdüm ve taktım. Şimdi soğutucu...