Üstteki arkadaş bedavaya gitmiş yazınca bi bakayım dedim stokta gördüm aldım, ne aldım, ne kadar uyguna aldım hiç bilmiyorum. İptal edeyim mi, kalsın mı arkadaşlar?
14900k az mı satılıyor hocam? Ciddi anlamda soruyorum piyasadan uzak kaldım sistemi upgrade etmeyi düşünüyorum o yüzden sormak istedim, amd tarafı önerilere açığım, teşekkürler
arkadaşlar beyaz kasa alsam sararma sorunu falan oluyor mu ilerleyen zamanlarda, bir de tozu çok belli ediyor mu siyaha göre? sürekli bakım ve toz temizliği istiyorsa beyazdan uzak duracağım