Arama sonuçları: *

  • Users: berk90
  • Content: Konular, Mesajlar
  • Order by date
  1. B

    🔥İndirim Zotac Geforce RTX 5070 Ti Gamıng Solıd Sff - 47.939 TL

    62k civarı bütçem var. Bir yanım bunu ve 4k monitör alıp devam et diyo,dğer yanım güzel 5080 indirimi varken onu al monitörü de 3 4 ay sonra alırsın diyo kararsız kaldım.Bu indirimler bir süredir var gibi gözüküyor.ama ne adkar devam eder bilemedim.
  2. B

    🔥İndirim Zotac RTX 5080 Ekran Kartı | 64.692 TL

    Tam 5070 ti siparişi verecekken önüme düştü bugün.Fiyatı da iyiymiş 12k fiyat farkı için biraz süre lazım da.Acaba kaç gün devam eder bu inidirimler bilemedim.
  3. B

    2 Monitör Arasında Kaldım. Gigabyte G27up Vs MSI Mag 275upd E14

    5070 ti dan sonra monitörü de değiştireyim diyorum. Beklentilerim az çok belli ; 4k çözünürlük, en az 120 hz yenileme hızı,true hdr8(10 a hayır demem tabi ki),displayport, iyi bir renk sayısı ve kontrast oranı, en az 27 inç boyut. min 300 nit parlaklık iyi olur. Önemsiz olanlar ; rgb,dahili...
  4. B

    🔥İndirim Zotac Geforce RTX 5070 Ti Gamıng Solıd Sff - 47.939 TL

    Bu indirimleri kaç dakikalıgına yapıyolar? sabah görüyorum.Webe özel indirim gitmiş yine 56k olmuş.Bi denk gelemedim.
  5. B

    Monitör Tavsiyesi- Gigabyte G27u

    Ekran kartı olarak 5070 ti sipariş edeceğim için artık 4k monitöre geçmek istiyorum. Beklentilerim az çok belli ; 4k çözünürlük, en az 120 hz yenileme hızı, en az true hdr10(12 ye hayır demem tabi ki),displayport, iyi bir renk sayısı ve kontrast oranı, en az 27 inç boyut. Önemsiz olanlar ...
  6. B

    5000 Serisi Ekran Kartı Tavsiyesi

    20k fiyat farkı var. Valla 9070 xt fiyatı falan harikaymış ama gönlümde 5070ti dan yana.İndirim falanla biraz düşse hemen alırım ama artık fiyatlar düşer mi bilmiyorum.
  7. B

    5000 Serisi Ekran Kartı Tavsiyesi

    Anladım çok teşekkürler.Son sorum 5070 ve 5070 Ti'nin performans ve fiyatlarına bakınca 5070 Ti almak mantıklı mı benim pc setupımda?
  8. B

    5000 Serisi Ekran Kartı Tavsiyesi

    Nvidia düşünmemin sebebi cad programlarında ve cuda performansında daha iyi diye biliyorum. 9070x de bu alanlarda aynı performansı verir mi? Oyun o kadar önemli değil aslında. 1779391012 8 gb olması biraz sıkıntı açıkçası. cad programlarında ve cuda performansı da lazım açıkçası.
  9. B

    5000 Serisi Ekran Kartı Tavsiyesi

    kur şoku- zam dalgası ihtimaline karşı uzun zamandır almak istediğim ekran kartını hemen bu gece alayım diyorum. Sistem amd ryzen 7 9700x- 32 gb ram,orta-iyi arası bi anakart var). 5000 serisi ekran kartı düşünüyorum (35k-40k civarı). Ekran çözünürlüğü olarak 1080 ve 2k kullanıyorum,4k yok.Hangi...
  10. B

    🔥İndirim SilverStone 3x12cm ARGB + Kontrolcü 749₺

    800 TL'ye thermaltake i aldım. 1 tanesi yukarıdan çıkış, 2 tanesi de aşağıdan giriş olacak şekilde konumlandıracağım.Geri kalanları zaten kasanın kendisinde var. Umarım 7 fan gürültü yaratmaz.
  11. B

    🔥İndirim SilverStone 3x12cm ARGB + Kontrolcü 749₺

    @Nerld @corez son olarak fanları böyle yerleştirmeyi düşnüüyorum fazlasına gerek var mı?
  12. B

    🔥İndirim SilverStone 3x12cm ARGB + Kontrolcü 749₺

    @corez @Nerld Selam fan konusunda yetkin birine benziyorsunuz.Sizce https://www.akakce.com/kasa-fani/en-ucuz-thermalright-tl-c12cw-s-argb-beyaz-12-cm-3-lu-fiyati,624360589.html ve https://www.akakce.com/kasa-fani/en-ucuz-nzxt-nzxt-aer-rgb-2-single-140mm-rf-ap140-fp-fiyati,1370219063.html...
  13. B

    🔥İndirim SilverStone 3x12cm ARGB + Kontrolcü 749₺

    Güzel duruyo,listeme ekledim teşekkürler.
  14. B

    Zoko Amiral White için 140mm fan tavsiyesi

    Valla biraz tuzlu geldi 3 fanı 1k ya yakın bi fiyatla halletmek istiyorum açıkçası :D
  15. B

    🔥İndirim SilverStone 3x12cm ARGB + Kontrolcü 749₺

    @Nerld @Leon_Was_Here @KDolunay 140 mm önerebileceğiniz fiyat performans ürünü var mı? rgb olmasa da olur olsa da olur.
  16. B

    Zoko Amiral White için 140mm fan tavsiyesi

    Cevabınız için teşekkür ederim,hangisi daha performanslı sizce? performansları aynıysa rgb olan mantıklı duruyor.
  17. B

    Çözüldü✓ Ryzen 7 9700X işlemci cinebench r23 testinde 96 derece

    Siz böyle deyince hafiften bir tısrtım :D hafta sonu ben de 9700x ile sistem toplayacağım.Soğutucum da thermalright peerless assasin 120. Umarım bende de böyle olmaz :D
  18. B

    Zoko Amiral White için 140mm fan tavsiyesi

    3 veya 4 tane 140mm fan arıyorum.Kriterlerim önemliden önemsize doğru; 1-fiyat 2-performans 3-ses, Rgb ile ilgilenmiyorum.Yurtdışından vergi ödemeden alabileceğim seçenekler varsa harika olur.
  19. B

    4070 ti li sistemi 37 ye aldım nasıl fiyat olarak arkadaşlar

    Hangi siteden buldunuz? Dolandiricilik cok oluyor diye ikinci el alisverise guvenemiyorum ben 😁
  20. B

    4070 ti li sistemi 37 ye aldım nasıl fiyat olarak arkadaşlar

    Hocam sistemin tum testlerini yaptin mi? 10 numara olmis,hayirli gunlerde kullan.
Geri
Top